27 Eylül 2011 Salı

mutlu yıllar sanaaa (:

                                                                                                                      gece
                Her gün en az 5 kere girdiğimiz , bize en azından bana ( bilgisayardan çok anlamadığımdan ) çok şey öğreten, beni bol bol şaşırtan google amcamızın ( neden amca dermde teyze demem hiç bilmiyorum :D ) doğum günüymüş.. O bize herşeyi söylesin. Pat diye herşeyi bulsun hatta abartıp bunu saniyede yapsın biz bi iiki doğdun demeyelim . Hiç olur mu öyle şey . Vefasıszlık yapmayalım ve en içten dileklerimizle Google ın 13. doğum gününü kutlayalımm . 
              
                           İyiki doğdun Google amca :)))

1 yorum:

  1. gündüz

    bunu yazarkenki heycanını hatırlıyorum.. sana sarılışımı seni sıkmamı dün gibiymiş gibi hatırlıyorum.. bilemiyorum bu ayrılıgı daha ne kadar kaldırabilirim.. tek dileğim mutlu olman... sen uyurken seni saatlerce izlediğimi bilyorum.. o kadar özledimki anlatamam.. umarum bu blogu asla okumazsın.. ama yıllar sonra okuduğumda çok güzel anılarımı hatırlıycam seninle.. seni çok sevdim seviyorum sevgili iyi geceler.. sen orda başkasıyla belki, ben burda seni düsünürken.. tatlı uyu sevigili....

    YanıtlaSil