19 Ekim 2011 Çarşamba

uzuuuun oldu.

                                                                                                gece
Çok uzun zamandır girip blog yazmıyorum daha doğrusu yazamıyorum . Onun yanındayken yazdıklarım geliyor hep üzülüyorum . Senle olmak güzel sevgili... Seni sevmek güzel... Seninle yaşamak güzel... Senden uzak olmayı ise hiç mi hiç sevmiyorum . Çok uzak çok yalnız geliyor bana . Özledim ama çok . O yüzden bu blogumu sana yazıyorum . Günümüzde benim kadar aşığı var mıdır bilmem. Ama bu çocuk beni fena ağlarına almış belli. Ama bende kararlıyım ona attırcam o imzayı. Şimdiden söylüyorum hepimiz düğünümüze davetlisiniz. :) 
 

7 yorum:

  1. gündüz

    bunu neden yazıyorum bilmiyorum... seni unutmak gerçekten çok zormuş.. hani ne bileyim başka birileriyle birlikte olmak gerçekten midemi bulandıryor artık..

    sen benim için çok farklıydın.. hayatımdın nefesimdin.. diğerleri böyle deil.. bu dünyadan değillermiş gibi hissediyorum.. benim en zor zamanlarımı sen bilirdin bana çok yakındın.. seni çok seviyodum hala da seviyorumm bu ne zaman biticek bilemiyorum.. çabuk olsun yada olmasın umrumda deil... seni her zaman sevicem sevgili hep bi yanım seni bekliycek.. bunu okumuycagını da biliyorum sadece içimi döküyorum.. hep oyle yapmadıkmı zaten hep birbirimizin derdini birbirimiz çözdük.. seni deliler gibi özledim bunu artık kendime itiraf ediyorum..

    sınıfı gectigini duydugum gün mutluluktan havalara uçtum.. sırf sana yazmamak için face imi kapattım.. mutlu ol sevigili umarım bundan sonra hep mutlu olursun..

    YanıtlaSil
  2. gülüşünü kücük bir cocuktan alan yastıkta başını bıraktıgı ize kurban oldugum

    eser durusun hafızamda ve orda hiç bir sey yok senden önceme ve sana ait olmayan

    son hayalım ne güzel sey seni sevmek

    elleri küçük sevgilim ne güzel şey seni hatırlamak

    ne güzel şey düşünmek seni bunca kalabalıkda ve bunca yorgunluklarımın içinde

    son hasretim sana olan hudutsuz sevdamı

    kadınım benım kadınım kadınım....

    YanıtlaSil
  3. Merak ediyorum;
    Geceleri uyumak için yatağına yatıp o tapılası gözlerini kapattığında, hiç aklına geldiğim ve sağa sola dönmekten uyuyamadığın oluyor mu? Bir kez sarılsam ve koklasam yalnızca diye düşünüyor musun? Rüyalarından mutlulukla uyanıp sonra bir hüzne gömülüyor musun? Bir daha asla o güzel günler gelmeyecek mi soruları kaplıyor mu zihnini?


    beni merak edersen;

    Uyuyamıyorum, düşünüyorum, gömülüyorum, seviyorum..
    Sonra bir kez daha gömülüyorum..
    Zaten nefes alan bir ceset olarak yaşayamıyorum.. (melik)

    YanıtlaSil
  4. Sana cok ihtiyacım var. Gercekten. Gelsen artık?

    YanıtlaSil
  5. Bu blog benim neler yaşadığımın kanıtıdır...

    YanıtlaSil
  6. Hiç buralara uğruyor musunuz acaba ? Belli ki ayrılınmış

    YanıtlaSil
  7. Gel de sen savun kolysa kalbime
    Bu sebepsiz ayrılık nedendir ki
    Kimse sen gibi kimse ben gibi
    Olamaz biliyoruz ikimiz de bal gibi

    Nerden geldin aklıma yine ?

    YanıtlaSil